Thursday 4 April 2013

RINDU DEKAT SAYANG

Sayang segalanya bagi saya.. Saya terlalu rindukan sayang...
Sayang sweet.. Suka tengok mata sayang,bibir sayang..
Kadang2 sayang memang gile..heheheh...
Saya memang tentu2 dah gile..
Sayang faham hati saya..
Saya berjanji akan bahagiakan sayang sehingga jantung ini berhenti bedegup..
Saya tak akan sia2 kan hidup sayang..
Sayang datang bawa harapan buat saya..
Kadang2 sayang gedik sangat,tapi tu saya suke.. makin bertambah sayang saya kat sayang.. kadang2 kuat cemburu,sampaikan sanggup pakaikan cermin mata untuk saya..
Percayalah wahai sayangku,kasih,rindu,cinta saya hanya untuk sayang selamanya..
Segalanya demi sayang..
Sayang lemah lembut,tahu hormat saya,ambil berat pasal saya..Saya suke,saya suke..
Saya akan titipkan sayang saya tanpa rasa jemu untuk sayang..
Saya bahagia sangat dengan sayang...
Inilah kenangan terindah dalam hidup saya..
Thank sayang untuk segalanya...
Hari2 saya rindu sayang,bila call rasa tak nak letak fon..
Kalau boleh nak sayang selalu ada di sisi saya..
Saya boleh hari2 tatap wajah sayang yang comel tu..
Saya tak bileh tido kalau satu hari tak dengar suara sayang..
Selalu wat video call...hehehe..
So sweeeettttt...
MISS U n LOVE U 4 EVER N EVER.....

No comments:

Post a Comment