Sunday 3 February 2013




Perpisahan Yang Sementara





Kehadiranmu menambahkan seri dalam hidupku ..

Setiap saat ku mendambakan kehadiranmu ..

Hati ini sering merinduimu ..


Bila kau tiada di sisi ,

Ku rasa dunia ini kosong tanpa perasaan ..

Mungkinkah engkau yg ku cinta ?


Ku keliru dengan perasaan ini ..

;'( ♥


Keheningan malam selalu membuatku terfikir akan dirimu ..

Kenangan yang lalu selalu terbayang-bayang di fikiranku,


Kadangkala aku merasakan bahwa aku ingin bersama-sama kamu,

Tapi kadangkala aku merasakan perpisahan ini adalah yang terbaik,


Ku keliru dengan perasaan ku ini ..

Namun hakikatnya ,


Kita telah menjauhi antara satu sama lain ,

Perpisahan ini mengajarku erti rindu ..


Perpisahan ini mengajar ku menghargai dirimu ..

Ku didalam kerinduan...
♥ ;(


Saya selalu terfikir adakah awak gembira bersama saya atau awak terpaksa melayan saya. Kerana saya takut saya memaksa hati awak untuk saya...





No comments:

Post a Comment