Tuesday 7 May 2013

Kehadiran

Kehadiranmu....
Membawa seribu erti dalam hidup ini..

Sayangku,
Sungguh indah warna yang kau corakkan pd hati ini..
berwarna warni bagaikan pelangi..
hidup dulu yang terpalit rasa kesepian...
kini kembali girang dengan senyum mu,tawa mu,rajuk mu..
sukar di nyatakan betapa sayang ku pada mu..
kadang2 tak terluah dengan perkataan..
aku punya impian bersamamu..

Impian...
suka ku khabarkan padamu impian ku selama ini..
ingin ku sunting dirimu menjadi sebahagian dalam hidupku..
ingin ku bawa mu dalam anganku..
aku hanya mahu kau sayang mengerti isi hati ini
kau permaisuriku...
kau jantung hatiku...
kau puteriku...
semuanya kerana kau seorang...
Insan yang tak pernah ku temui sebelum ini...
hadirmu tanpa di paksa..
hadirmu tanpa di rancang...
Teringin sekali diri ini bersama mu beriringan..
bermadu kasih sayang..
di atas pelamin kita..
hanya kau dan aku...
menikmati mula nya cinta
dan penghujung cinta kita menjadi satu..

hati ini tidak boleh berjauhan dengan mu...
mula terasa sepi,kosong,tak keruan...
wajahmu sentiasa menjadi teman mataku..
di mana ku pandang di situ dirimu muncul..
sampai terpaku seluruh diri..
terkunci setiap kata ku..
Cinta mu tulus ikhlas..
dirimu begitu bererti..
ini lah cinta yang ku cari..
masih belum terlambat untuk mengotakan segala janji..
Cinta mu bagaikan mentari pagi..
Rindumu bagai bulan di kala malam..

Sayang...
Ku ingin kau mencapai setiap cita-cita mu..
belajar la sehingga ke menara gading..
aku tiada lagi harapan untuk ke sana
hanya kau ku harapkan untuk mencapai cita2 ku
kejayaan mu..
kejayaan ku..
kebahagiaan mu..
kebahagiaan ku..
sedih mu..
sedih ku..

Kejar lah segala impian dan cita2 mu sayang..
Doaku sentiasa mengiringi setiap langkah mu..
walau jauh,aku tetap aku..
Doa ku tak pernah putus untukmu..
berdiri ku,duduk ku,bangun ku,siang ku,malam ku,senyum ku,tangis ku
hanya untuk mu..
Insan yang membahagiakan diri ku..
Insan yang pasti tiada dua nya..
Jangan sesekali pergi meninggalkan diri ini..
Jaga la diri ini untuk mu..
pasti aku menjaga mu seperti diri ku..

akan ku bina mahligai indah untuk mu
kita hidup bersama
bahagia selamanya..
kau,aku,anak2 kita..
kau insan yang bernama wanita...
wanita yg hadir entah dari mana..
tapi ini lah yang aku kenal..
yang aku cintai..
yang aku sayangi..
yang aku rindui..
selagi nafasku masih di dada..
kau untukku..
kau Fazrina ku...






1 comment:

  1. Thanks awak,. segala bait2 ayat, sy tahu ikhlas dri hati yg mnyampaikan,.
    sy syg awak. ada harapan serupa awak,. impian serupa awak. semoga sgala yg kita impikan jadi knyataan. thanks azham :) # ILOVEU #

    ReplyDelete